Ya kızlar belki çogunuz saçma diyecek ama bebeğim 8 aylık herkese gülüyor ha gitmiyo ama benim kucağımdayken yoldan geçen biri göz kırpsin gülüyor. Şimdiden inanın kaç sene sonrasını düşünüyorum bu kadar sıcak kanlı olursa ya birileri kandirirsa falan filan diye paronayak oldum resmen ya geçici demi bu süreç sizin bebekleriniz nasıl?