Astral 16 ile yatış yaptık 1 gece kaldık 11 e düştü gece bol bol beslenmesi gerek 2 saatte 1 saatte bi sağıp şırıngayla biberonla verdim topladı kendini ememiyordu hatta eve geçince de bol bol sağdım verdim biberonla ne yapayım emmiyordu sonra bitti sarılığı göğüs ucum yoktu silikon uçla emzirdim bi süre şuanda 2 ay 11 günlüğüz normal emiyor artık emin olun HERŞEY geçiyor o an ne yapmanız gerekiyorsa onu yapın yok meme reddi bilmem ne zorlamayın