Bizde 2 ay 9 günlüğüz, doğum kilosu 3100 gr. Şuan 5280 gr. Doktor gayet güzel sadece anne sütü ile besliyorum bende çok nadir mama vermişimdir 2 günde yada 3 günde 1 o da bir yerlere gitmek durumunda kaldığım için. Doktor da olabilir sıkıntı yok demişti. Boyumuzda 8 cm uzamış. Erkek bebeğim. Yani olması gereken 5 küsurlarda zaten. Normal kabul ediliyor