Omurbebek ilk zamanlar uyumayıp sürekli emmek istiyolardı git gide uyku süreleri uzuyo ve daha aralıklı emiyolar yani hiç değilse benim kızım bu şekilde, haliyle 7 bez yerine 5 bez olması normal bence sonuç olarak memeden ayrıldığında mutluysa ve 3-5 bez de olsa çişi oluyosa tamamdır bence