Deletedmom_49 çok pratik sadece geceleri insanlar rahatsız olur diye çekinerek açıyorum ama öok büyük bi nimetmiş.. görümcemde 4 yıldır kullanıyor . Ekstradan başlık alma derdin falanda olmuyor herşeyi içinde fırçası da var yıkanıyor tertemiz oluyor. Süpürgenin hortumuna takıyorsunuz aspiratörü sonra en kısık ayarına getiriyorsunuz çalıştırıp temizliyorsunuz burnunu teker teker ama bence serum sıkıp temizleyin kuru kuru çekmeyin derim. Birde 3 aydan sonra kullanılıyormuş benim bebeğimde 4 buçuk aylıktı çok ağlıyor yaparken ama çekince susuyor . Normal nefesimle çektiğimlede çok ağlıyordu yani canı yandığından ağlamıyor nefesi kesildiği için korkuyor galiba ama gerçekten çok rahatlatıyordu sonrasında. İyileşti şimdi tabi burun tıkanıklığı da gitti kullanmıyoruz bi haftadır falan.