mihra_hatice Ce1en_ oooooo hemde ben de ağlıyordum ki halaa ağlıyorum. Aynılarını dedim. Neden yaptım dedim herşey geçiyo insanın kafasından. İkinciye tövbe ettim 3 çocuk düşünürdüm😂Allah sabır versin valla bize. Sen de üzülme.
Mavis34 Ce1en_ zaten benim bakacak yardımcı olabilecek kimsem yokki. Senede 2 3 kez bana çok kötü şeyler yaşatan eltim ve babannesini görecek onlarada gülmesin gitmesin daha memnun olurdum
ZhraCelik Ce1en_ benim oğlum da öyleydi o aylarda 5 aydan sonra düzeldi geçici bir durum annemlere giderdim gitmemle çıkmam bir olurdu
Ce1en_ ZhraCelik inşallah geçer çünkü ben anneme gitmeden yapamazdım şimdi ne o gelsin istiyorum ne de biz gidelim çok ağlıyor çünkü bi ara annemden korkuyor zannediyordum ama herkese böyle yapıyor