Merhabalar 3 aylık kızım benim dışım da kimse de durmuyor babasın da bile çok az duruyor sonra ağlama krizine giriyor. Ne bi yere gidebiliyorum ne de biri gelebiliyor babaannesi dedesi geldiğin de onları görünce bile ağlama krizine giriyor. Ne yapacağımı şaşırdım ilerleyen zaman da geçer mi yoksa bana daha fazla alışıp hiç kimseyi istemez mi ?