Eğer kabine sığıyorsa kabin boysa yani basustu dolabına koyabilirsiniz bildiğim kadarıyla da kilo olarak bakılmıyor eger kabin boy değilse Boston vs tarzıysa biletinizi alırken söyleyin size bagaj fişi ve bir poşet veriyor uçağa girerken katlayıp , posete koyup uçak kapısında bırakıyorsunuz görevliler alıyor çoğunlukla da indiginiz zaman uçak kapısına hemen getiriyorlar çok nadir olarak bagajlari aldığınız banta gidebiliyor