reynwoman Merhabalar bayramda Uçakla Elazığ’a gideceğiz kabin model bebek arabamız var kabin modelleri uçak içine el bagajı olarak alıyorlar mı acaba bilgisi olan var mı ?
Naga reynwoman kabin bagaji boyutunu asmiyorsa yaniniza alabilirsiniz onun disinda ucaga binis esnasinda gorevliye teslim edebilirsiniz kesin bilgi havalimaninda calisiyorum ;)
yigitali19 reynwoman uçağa alıyorlar bebek arabasınıda engelli arabalarınıda kabin ekibi alıyor uçak indiğinde açıp teslim ediyorlar 4 ay önce uçağa bindiğimizde öyleydi
Aylisaylis reynwoman evet uçağa binerken host söylüyorsunuz uçaktan inerken size veriyorlar yardımcı oluyorlar Ocak ayında Bitlise uçtuk
Cangul Naga bişey sorcam bende öbür ay bimcem bebek arabam evimde kaldı puset var sadece onla binebiliyormuyuz elde taşıyorum yani ucaga binerken hostes alsana yeterli benim için
reynwoman Naga teşekkür ederim bebek arabamız kg olarak 7.2 kg geliyor artık şansa bakalım uçağa binerken görevli arkadaşlar yardımcı olurlar o halde el bagajı olarak 8 kg hakkımız gözüküyor şuan biletimizde :)
Rmys19 Naga Merhaba beNde cumartesi günü yolcuyum yanıma ana kucağı ni alabilirmiyim uçağın içine alıyorlar mi
ipek_orc reynwoman ben yeni seyahat etttim uçak girişinde aldılar uçağın kapısında verdiler öyle valiz gibi beklemiyorsunuz
reynwoman ipek_orc kaybolma gibi bi durum yok dimi nerde aksi bi olay olsa beni buluyor da bide arabayı kaybetmeyelim 😂
Nagihanbayraktar Ben travel sistemle gittiğimde uçağa binerken kabin ekiplerine teslim ediyorsunuz tam indiginizde ekipler elinize getiriyor. Bı sıkıntı yaşamadım ve kabin boy adı üstünde kabine sığacak boyutta ise tabikide yanınıza alabiliyorsunuz:)
_Ozgum6658_ Ben de yarın uçağa binecem hep bebek arabası ile giydiriyorum uçağa binene kadar yanınızda oluyor hemen girişte alıyorlar inince de hemen veriyorlar sıkıntı olmuyor o yüzden çok seviniyorum kilo olarak da tartilmiyor el bagajı sayılmıyor yani
reynwoman _Ozgum6658_ el bagajı olayı şu yanımıza uçağın içine aldığımız çantalar mı oluyo acaba uçağa binerken mi alıyolar arabayı görevliler o halde araba yine uçak bagajında oluyor dimi kaybolma karışma gibi bi durum olmuyor o halde sanırım
reynwoman Deniznur1 bende thy bineceğim sanırım her firma aynı değil ya kimisi alıyor kimisi almıyor heralde