Bende böyle bi post acmak ıcın girdim uygulamaya gercekten bugun sabahtan beri dogru duzgun emmedi tam acıyorum memeyi ısırıyor bende tepkisiiz kalıyorum hemen kapatıyorum memeyi mızıldanıyor tekrar deniyorum tekrar ısırıyor hayır yapma vs demek istemiyorum daha cok yapacak diye aaaa diye can havliyle bile bagırmıyorum ki oyun sanmasın cok üzülüyorum o kadar sisti ki gögüslerim simdi sagdım ikisinide umarım uykuda ısırmaz 🥺🥺🥺🥺 birde dişlerini cok gıcırdatıyor bunada care bulamadım