Sevgili anneler merhaba 8 ay 7 günlük bir bebeğim var alt 2 diş geldi şimdi üstler baskı yapıyor bu sıralar sürekli çığlık çığlığa ağlamalar ve gece ağlayarak sık sık uyanmalar sürekli huysuz kucakta gezmek isteyen bir bebek oldu bunlar dişten diye düşünüyorum ama dişler bu kadar zorlayıcı olabiliyor mu sizlerde de böylemi ? Birde şu ara mememi her emmede ısırıyor en fazla 6-7 dk emzirebiliyorum sonra başlıyor ısırmıya artık hep kan ve yara oldu devam sütü içireyim arada bir az besleniyor dedim ama bir türlü ne biberonu ne mamayı kabul ettiremedim ısırmasın diyede her yolu denedim silikon uc aldım onuda istemedi ya ısırıyor ucuda yada çekip alıyor memeyede çok düşkün emziremiyorum diye bende çok üzülüyorum bu ısırma durumunu nasıl aşabilirim biberona nasıl alıştırabilirim en azında arada bir bineronu içse içim rahat edecek doyacak ek gıda da çok ıstemiyor bu ara bildiğiniz köşeye sıkıştım kaldım tecrübeli anneler bir fikir verin yoksa kafayı yiyeceğim🥲