Baakpnr- 1prensannesi06 kuzum benimki de 3 ay 10 günlük ben sadede uyuyacağı zaman koyuyorum sırf korkumdan onun dışında normal dururken yatağında duruyor ama valla ben de hep orda dursun istiyorm 🥺
sademinannesi 1prensannesi06 2 yaşa kadar yastıkta yatılması da omurga ve boyun gelişimi için önerilmiyor canım hiç yastık koymadan sert ve düz yatakta artık yatması gerekiyor
1prensannesi06 Themamacita pusete battaniye seriyorum önce kalın battaniyeyi ikiye katlayıp ki sırtını acıtmasın diye koyuyorum pusete ayağımla ileri geri sallıyorum oturup uyuyor oda 🥰
Alpylmz2022 Biri1 bişi olmaz galiba ben yenidogan zannettim kolik bebek için hiç pusette kullanmadım ama bi arkadaşda onda uyutuypdu sallayarak bişi olmadı
Themamacita 1prensannesi06 ben de bugün puseti arabaya takıp ileri geri yaptım uyuttum ama gaz sancısı vardı çok dalamadı
UraSsmom Biri1 Gece boyunca uyuyosa bilemem ama ben de 4 aylık olana kadar hep pusette uyuttum gündüz daha rahat yatıyodu çünkü sonra sığmamaya başlayınca hamak aldım şimdi gündüzleri hamakta gece yatağında yatıyo
Biri1 UraSsmom yani akşam 8 den sabah 7 ye kadar diyebilirim ama gece bilmem kaçkez uyanıyo 🙄bizimkinin gazı var ve bu ana kucağında rahat ediyo sanırım poposu biraz aşağıda kalıyo bacakları yukarıda.Düz yatınca ağrısı oluyo.Ama bakalım alıştırmam şazım
UraSsmom Biri1 Oyy yavrum benim zor gaz sancısı geçer inşallah çabucak ama ona belli aralıklarda yatırmak gerek diye duymuştum cnm alıştırmaya bak sen yine de.