sademinannesi Biri1 çok uzun süre yatmaması gerekiyor benim kızımda pusetinde uyurdu daldıktan sonra yatağa alıyordum öyle öyle alıştı
1prensannesi06 Biri1 benim bebeğimde gündüzleri pusette uyuyor akşama kadar da pusette gece de pusette uyutup yatağına alıyorum bende düşündüm zararı varmıdır diye ama rahatsız olsa ağlar heralde yinede şurada bekleyim 🥰
Baakpnr- Biri1 ben de bunu cok merak ediyorm otomatik sallanan salıncağı var onda uyuyor kuzum ama hemen alıyorm ben de aslında bel ve sırt kısmını destekliyorum sıkıntı olmasın diye yani ne zararı olur bilenler bana da söylesin lütfen 🥹🥰
Biri1 sademinannesi şöyle benimki kucağımda uyuyo sonra ana kucağına koyuyorum orda devam ediyo ytağına koyarsam uyanıyo
1prensannesi06 sademinannesi uzun yatsa ne oluyor benimki sabah kalkıyor gece uykusuna yatana kadar pusette çünkü gece uykusuna da pusette uyutup yatağına alıyorum
sademinannesi 1prensannesi06 kemik gelişimi için zararlıymış omurga sistemini etkiliyor ilerde Allah korusun kambur olabilirmiş
1prensannesi06 Biri1 evet evet benimki de pusette rahat beşiğe alıyorum yarım saat içinde geri uyanıyor
1prensannesi06 sademinannesi ay ilk kez duydum bebeğim 3 ay 18 günlük gece 10 11 e kdr pusette valla sabah kalktıktan sonra beşiğe koyunca uyanıyor orda rahat diye ellemiyordum bende :(
Baakpnr- sademinannesi bence kambur bu yüzden olmazlar ama 🥰 bence ileriki yaşta duruşla alakalı ve biraz da genetik sanırm 🥰
1prensannesi06 Baakpnr- benimki de pusette uyuyor canım sabah bi kalkıyor gece 10 11 e kdr full pusetinde duruyor ama omurga gelişimini olumsuz etkiliyor kamburluk yapıyor dedi bir arkadaş 😔
sademinannesi 1prensannesi06 ilk zamanlarda bebeklerde anne karnında dar alanda oldukları içim dar yerlerde uyumayı seviyorlar ama çok uzun süre kullanımı zararlı maalesef canım ben uyuduktan 10 dk sonra falan yatağa koyuyordum öyle öyle alıştırdım
1prensannesi06 sademinannesi bende öyle yapmaya çalışacağım çok teşekkürler birde ben bebeğimin kafasının altına çok çok ince bir yastık koyuyorum bebeğim gece kafası yastıktan düşmüş bi şekilde yamuk yatıyor boynu ağrır mı sizce
Baakpnr- 1prensannesi06 kuzum benimki de 3 ay 10 günlük ben sadede uyuyacağı zaman koyuyorum sırf korkumdan onun dışında normal dururken yatağında duruyor ama valla ben de hep orda dursun istiyorm 🥺
sademinannesi Baakpnr- tetiklediğini biliyorum canım uzun süreli aynı şekilde hareket etmeden yatılınca ister istemez kemik sistemi etkileniyor bebekler sert ve düz zeminde uyumaları gerekiyor çünkü
sademinannesi 1prensannesi06 2 yaşa kadar yastıkta yatılması da omurga ve boyun gelişimi için önerilmiyor canım hiç yastık koymadan sert ve düz yatakta artık yatması gerekiyor
Alpylmz2022 Biri1 bişi olmaz galiba ben yenidogan zannettim kolik bebek için hiç pusette kullanmadım ama bi arkadaşda onda uyutuypdu sallayarak bişi olmadı