Bebeğim 2 aylık bu gün aşı oldu. Huzursuzlandı. Kaynanam calpol var ver dedi. Turuncusundan vardı. Bu mor oluyo dedimç bunda aynısı dedi verdim bende. Şimdi uyandıramıyorum oğlumu. Normalde pinpirik bi insanım. Araştırmadan vermem ama. Napim bişey diyim nolur