Betul43_ Tugceden34 evet çok memnun kaldım doğduğundan beri kullanıyorum idar tutma kapasitesi bazen 10 saat oluyor o da uykuda uyanık Ken 4 saat büyüğünü yapmadiği sürece
Esraaltayyyyy Alpylmz2022 bebelandın küçük numaraları uygun numara büyüdükçe bez sayısı azalıyor fiyatı artıyor bende bebeland kullaniyordum baby turco ya geçtim
Alpylmz2022 Esraaltayyyyy hmm onu bilmiyordum normalde hep molfix kuklanıyırdum kızımda ogkumda bulunmuyo diye degiştik
Bugra2020 Minikkusuumm prima kullanıyordum minies geçtim guzel bir ürün ama fiyatı uçtu 7 numara külot bez 3 tlye geliyor.Migros da prima 7 numara külot bez 3,96 TL’ye onu aldım valla 🌸uçmuşlar ucuz dediklerimizde
Busramnida Minikkusuumm Tüm bezleri kullandım molfix sleepy çok memnun kaldım ama şuan Jenny willy kullanıyorum bimin bezi sleepy baby turco bebem naturale 1000 basar yani ben çok beğeniyorum 😂