Minikkusuumm şuan uygun dediğimiz iki gün sonra en pahalı oluyor 🤦🏻♀️ bezlerde de uygun yok aslında oğlum dokuz aylık. Doğduğundan beri sleppy kullanıyorum, altı aydır sleppynin ekstra serisini kullanıyoruz bir sorun yaşamadım. Öyle sızdırma falan da olmuyor. Yalnız iki günlüğüne bebem natural denedik çok kötüydü ya bilmiyorum sleppy ye alıştık diye mi bilmiyorum çok kötü geldi bize.