Nealakasivarrr merhaba. Post açılali çok olmuş ama herkes yazmış bende yazayım. 17 ve 29 aylık 2 oğlum. İkisini de emziriyorum. Gebelik boyunca da emzirdim. Hiçbir sorunla karşılaşmadım. Kolostrum yine geliyor. 2 bebek olduğu için süt üretimi de ona göre oluyor. Herşey tek bebek gibi sorunsuz geçti. Ama bıraktırmak çok zor. 2 yaşını çoktan geçti ama hala bıraktıramiyorum. Çünkü hala süt var. Ben vermesem gece gelip kendisi emiyor. Engel olamıyorum. Bıraktırma konusunda benim de Tavsiyeye ihtiyacım var. En fazla olmadı küçüğün 2 yaşına girmesini abisinin 3 olmasını bekleyeceğim