Doğumum yaklaşıyor canlar 😊 Şuan 32 haftalık hamileyim. Oğlumu emziriyorum.Aşırı meme düşkünü bir bebek değil. Genelde benim teklif etmemi bekler. Ben emzirmeye başlayınca da çok keyiflenir 🥰 O da şuanda 18 aylık. İnşallah tandemle 2 yaşını doldurmayı planlıyorum 🤲🏻 Tandem emziren annişler bana tavsiyeniz var mı? Sizler ne gibi sıkıntılar çektiniz bu süreçte? Doğumdan sonra ne gibi zorluklar yaşayabilirim? Büyük oğlumu bıraktırmakta zorlanır mıyım? Bıraktırırken sizler neler yaptınız?