Betelgeuse Bebeğim 4 ay kontrolünde 9750 gr gelmişti anne sütü alıyor sadece geceleri 90 mama veriyorum doğum kilosu önemli doktorum doğum kilosuna ve boyuna göre kilo gelişiminin iyi olduğunu söylüyor
Betelgeuse Zaten 5. Ayda artık o kadar kilo almayacak bebeğim her ay 1500-1800 gr arası alıyordu 5. Ay sadece 600 gr civarı aldı
Betelgeuse Deletedmom_61 3 hafta erken doğdu 4100 gr Ayda 69cm di boyu ama her bebeğin gelişimi farklı olur sadece anne sütü aldığı için dert etmeyin dediğim gibi 5. Ayda o kadar kilo almıyorlar
Propofol Deletedmom_61 sadece anne sütü alan bebeklerin kilosunun fazla olması sorun yaratmaz demişti doktorum korkmayın
Cennet-Eserr Deletedmom_61 fazla değil ki. Fazla mı ? Benim oğlum 4 aylıkken 8.300 dü bilemedim sorundan ziyade tontiklikten dolayı biraz dönemeyebilir geç döner yani biz 5 ay 3 günlüğüz dönemiyor 😃
Deletedmom_23 Deletedmom_61 Benimki 4 ay meme ve mama olarak gitti. Bu ay sadece mama olarak devam ediyoruz. ayında 8.5 kiloydu. Doktor gayet sağlıklı olduğunu söyledi. Bence normal kilosu. Şuanda 5 ay 21günlük 9.5 kilo boyu 68 cm di
expelliarmus Deletedmom_61 evet persentil de öyle çıkıyo ortalamanın üstünde ama bi sıkıntı yok canım nerdeyse aylık 1 kilo almış gayet iyi
Elfelf475 Deletedmom_61 bizim su anda 5 aylık ama 4. Ayında 7,5 tu kimse kilolu demedi benimki de sadece anne sütü alıyor onunla ilgisi yok normal gelişiminde bebek kız mı erkek mi acaba o da etkiliyor ortalamayı
Elfelf475 Deletedmom_61 benimki erkek biraz toplu dedi doktor o kadar abartacak bir kiloda değil demişti Su anda da 8i gecti mesela yaşıtlarından iri duruyor o kadar saglık sorunu yoksa gayet normal kilosu