sevgikelebegi Serra_Annesi benim başıma geldi diyorum ya yeni anneyken taş kesiliyodu emziriyodum çocuğun boğazına kaçıyordu kendini çektiğinde heryer süt doluyodu 😄
Serra_Annesi poyrazveannesi İlk gelen ağız sütünü emzirdim canım. Sağma makinesi var da göğüsümün ucu yara onla sağarsam daha kötü olacak. Elle sağmayı deniyeyim en iyisi inşallah iyi olur
poyrazveannesi Serra_Annesi Elle yada manyel pompa ilede sagabilirsiniz ben wee baby manuel pompa ile sağdım hic yara yapmadı ayrıca lansinoh lanolin kullanıyorum göğüs ucu yaraları için tavsiye ederim mercimek kadar bile sursem geciriyor geçmiş olsun şimdiden
Kocayanak Serra_Annesi çok normal kızarıklık sütün tadında değişiklik vs yoksa normal daha yeni doğum yapmışsınız süt fazla geliyordur haliyle bebek hepsini içemiyor ziyan etmeyin sağın buzluğa atın bence
Serra_Annesi Kocayanak Elle sağmayı deneyeceğim. Yaralarım olduğu için makineyle de sağamam şu an inşallah iyi gelir baya ağırlaştı
dodikoozz Serra_Annesi ya belki sacma olacak ama benimde basima geldi canin bisey mi cekti acaba süt çekmesi olabilir mi bir yerde canimin cok istedigi seyi yiyemedim gecesine el degmiyordu hemen bulup yedim inmisti sisligi 🤔
Serra_Annesi dodikoozz Annemde aynısını dedi ya bir şey mi umdun dedi ama düşünüyorum hiç bir şey de istemedi canım 😀
Serra_Annesi YavuzAnnesi Bende duşta biraz masaj yaptım iyi geldi gibi emdikçe rahatlıyorum da küçük olduğu için tamamen boşaltamıyor çabuk doyuyor. Makinem var aslında hızlı sağar ama göğüs ucum yara oldu onla cesaret edemem şimdi elimle denicem
Kocayanak Serra_Annesi Yaralarınız için de her emzirmeden sonra tahin yağı sürmenizi tavsiye ederim bana çok iyi gelmişti
catgirlmoms Serra_Annesi Geçmiş olsun maalesef gögüs ucu yaraları öastite çeviriyor . Öncelikle onları iyileştirmezseniz tekrarlar .Benimde öyle oluyor çünkü doktor yaraların iyileşmesi gerektiğini söyledi. ☹️
Serra_Annesi catgirlmoms Teşekkür ederim. Sana da geçmiş olsun 🙁 Zeytinyağ sürdüm havalandırıyorum göğüs uçlarımı. Göğüs kalkanı sipariş ettim inşallah yaralarımı geçirir
Serra_Annesi Kocayanak Teşekkür ederim ilk defa duymuştum ben zeytinyağ sürmeye başladım yumuşatıyor. Tahin yağını da denerim
Serra_Annesi poyrazveannesi Teşekkür ederim ☺️ bende elektrikli pompa var onun düşük ayarıyla yapıcam
Deleltedmom_69 Serra_Annesi yani top şeklinde bebegi normal degildi kafasina gogsune ayakları dışarda olucak anlatabildim mi bilmiyorum😂
babyfaceee sevgikelebegi buna neden çok güldüm 🤣🤣🤣 ben bakıyorum yavrumun anası değil süt kardeşimi old şimdi ahahaha🤣🤣🤣🤣
Kadifemsii Blackcloud yaa çok zorlu bir süreçti benim için hiç düşünemedim 🙈🙈 teşekkür ederim darısı daha güzeliyle başına 🤲🏻 Sende doğur sağlıkla inşallah