Niye sinirini bozuyorsun ki bebekler büyüyene kadar kaç şekle giriyorlar ilk bebeğinden biliyor olman lazım. Ben sarışın yeşil gözlü ve bildiğin süt beyazı biriyim. Kıl tüy sorunum vs de yoktur ne bıyık alırım ne kaş. Kızım bir doğdu kapkara kıllı bir bebekti minik bir cep maymunu gibi 😂
Şuan 7.5 aylık ve rengi açıldı kılları döküldü. İlk zamanları ile arada çok fark var. Sağlıklı olsun da teninin rengi gözünün rengi ne farkeder ki. Boş konuşmak isteyen için konu bol hiç takıntı yapma 🌸