Ervaserra1 2 kızım var benimde. İlk kızım 5 yaşında beyaz tenli. 2.kizim şu an 6 aylık esmer doğduğunda beyazdı sarılık falan esmerlesti aşırı esmerdi ama sonra açıldı biraz hala esmer ama. Bana da ay sen beyazsin bu esmer niye ya keşke sana çekseydi güzel ama çok kara falan dediler artık açılsın diye dua edicek duruma soktular beni. Şu an gram umursamıyorum esmer olsun ne olmuş yani millet beyaz olsaydı da Bi şey bulurdu hiç şüphem yok kusur bulmak isteyen her türlü buluyor 😊😀