Bebeminnie Tuba ben de kızıyorum böyle insanlara, zaten doktor ya da ana sağlığı ölçüyor kilosunu. Ordakiler bşy söylüyor iyi ya da kötü diye, ki 800 gramın 1 hafta da iyi olduğunu aklı selim her insan idrak edebilir diye düşünüyorum
Derinminakolay Ve daha önceki postlarını okudum sen 2 aylık bebeğe her ögün 90cc mama dayarsan benim ki alır o kiloyu 😉
Tgbaeymn Ya ne biçim insanlarsınız orda sorum normal midir ye kimseye hava yapmaya çalışmıyorum bencil birisi de olduğumu düşünmüyorum ayrıca ben mama vermiyorum 90 cc olan sağdığım sütüm sadece normal mi bir sorun olup olmadığı hakkında bilgi almak için yazdım amacım kimseyi üzmek kırmak değil ama bakıyorum ki hepiniz pek nazlı kırılgansınız. Ben burda evladımı kimseyle yarışmada sokmuyorum. Tecrübeli bir anne olsam burda zaten post açıp kimseye sormam. Hepiniz yılan gibi sokmaya yer arıyorsunuz.
Tgbaeymn Pinarrr 1 haftada merakım bir hastalık olur birşey olur ondan çok alır ama herkes bombalı saat gibi patlamaya yer arıyor
Pinarrr Tgbaeymn boş verin herkesi burası sanal ortam ennihayetinde 😌yani 1 haftada 800 gr alması bana da cok fazla gibi geldi çocuk doktorunuz veya ebeniz size en saglıklı bilgiyi verecektir sadece anne sütüyle aldıysa bir sıkıntı yoktur diye umuyorum yinede doktorunuza sormakta fayda var gibi önemli birşey olmasın Allah korusun iyi günler.