Dadasefe ben mesela dışarı cıkıcagım zaman kaynar su ile mama yapıyorum biberona soğuyunca nerdeyse 2 saat sonra veriyorum canım huysuzlandıgında ama mamayı komple soğutmuyorum bebeğin icebiliceği sıcaklığa getirip veriyorm 1 saat icinde verilmeli denmiş ama biberon cam kendim soğutmadıgım icin 1 saatte hala kaynar oluyor bence su soğudukran sonra verilmemeli ama icebilicek durumdaysa icebilir