Defne_123 ben 10 dk kaynatıyorum snra 40 dereceye gelene kdr bekletip termosa dolduruyorum,hazır 40 derece ısıda duruyor hem dışarı çıkarken rahatlık oluyor.evdede zaman kazandırıyor,her seferinde kaynatmanın gerek olduğunu düşünmüyorum belli ısıda beklediği zaman.