Pembelitakim benim önerim bıraktırın. Benim kızım 4. Ayda emzigi bırakıp başparmak emmeye basladı özellikle uyku geçişlerinde. Suan 11 aylık ve asla bırakmıyor . Gece bile uyacak gibi olunca sokuyor parmagını agzına emiyor . Doktor 2 yasına kadar bekleyeceğiz bırakmazsa pedagog desteği gerekebilir dedi . Ben nasılsa bırakır deyip müdehale etmemiştim zamanında yanlış yaptım 😣