Pembelitakim 4 aylık kızım son günlerde baş parmağını emmeye başladı. Özellikle uyurken bi bakıyorum ağzına almış emiyor. Bu durumu engellemeli miyim yoksa kendisi bırakır mı ? Tecrübeli anneler yardımınızı bekliyorum..
Fun Pembelitakim emzik denediniz mi? Parmağına alışmasın kuzenim çok ileri boyutta alışkanlık olmuştu
ofkelisirin Pembelitakim canım benm bebeğim de öyleydi özellikle 3 4 5. Aylarda uykuya geçişte emiyordu ben emzik vermeyi demedikçe 7 aya girdik 1 bcuk aydır alıştırdım emziiğe sütümü bulaştırıp verdim hep unuttu emziği de uyuyana kadar emip atıyor parmagı unuttu gibi
Buketpoyraz Pembelitakim dua et tek parmakmış, bizimki 4 parmağı birden sokup emiyor 😂🙁🙁 bazen sadece işaret parmağını bazen baş parmağını bazen iki eli birden 😂 eğer sadece tek o parmağı emiyorsa agZından Çek sürekli , ama eliyle oynuyorsa agZında çekme ,
Pembelitakim Fun emzik emme de çok başarılı değil malesef ağzından düşürüyor sürekli uyanıp ağlıyor. Tekrar denemeli miyim ?
Fun Pembelitakim her bebek almıyor emzik isterseniz bi deneyin istemezse de zorlamazsınız. Hangi emziği denediniz bilmiyorum ama ben doğduğu gün bibs kauçukla başlamıştım anne memesine en yakın emzik olduğu için hemen tutmuştu. Kullanım süresi biraz kısa ama tavsiye ederim
ofkelisirin Pembelitakim evet parmağı sadece uykuya geçerken alıyordu o yüzden ama bu ara oyun oynarken eline veririm oynuyor kendi almaya çalışıyor birqz da o alıştırdı mama yedirirken falan ara ara verdim ek gıdaya başlayınca öyle alıştı siz de pes etmeyin parmak sıkıntı ya hem uyanmasına sebep oluyordu eli hep yüzünde olunca
emy_yucek Pembelitakim bırakın emsin kendini rahatlatıyor hiçbi sorun yok orol dönemi geçince bırakıcak merak etmeyin 🙏🏻
emy_yucek Pembelitakim engellerseniz gizli gizli yapar inadınıza ve oral dönemini rahat atlatmasına yardımcı olmazsınız.
Ecrintugce @Pembelitakim benim bebeğimde 5 aylık filandı başladı. Başlarda ben çektim eldiven taktım sonra çekedim vazgeçmiyor diye. Ama şuan 8 aylık olacak arada emiyor her zaman parmağını emmiyor. Çocuğa bağlı sanırım kimine alışkanlık yapıyor kimine yapmıyor.
Pembelitakim Ecrintugce dün geceyi eldiven ile rahat atlattık ama sabah eldivenleri çıkarınca hemen emmeye başladı. Bende çektim emzik verdim. Şimdilik emziği alıyor bakalım ilerisi nasıl olur
fgnrcp2704 Pembelitakim yavaştan dış dönemine geciyo kasintidan dolayı elini sürekli ağzına alması normal ama uykuya geçişlerde emiyorsa bu alışkanlık haline gelebilir canım dikkat et
Pembelitakim fgnrcp2704 dişini kaşımak için bütün parmaklarını sokuyor ağzına ama uyku zamanı gelince baş parmağını hemen kapıyor o yüzden müdahil oluyorum..
migade Pembelitakim o dönemlerde başladı benim kızımda üç buçuk yaşında şuan yirmi günde zor bıraktık bant yapıştırarak
fgnrcp2704 Pembelitakim aynen canım müdahale et ki alışkanlık yapmasın benim ablamın kızı 5 yaşına giricek hala emer 🥲
emy_yucek Pembelitakim kesinlikle yarar aldıgınızı almazsa tommy tipi emzik deneyin en rahat onu alıyo bebekler aklınızda olsun 🙏🏻