Deletedmom_11 3 Ay 1 günlük oğlum 6180 gram 62 cm bende iyi mi diye merak ediyorum doktor kötü değil bence dedi ama bu ay 640 gram almış normalde 800 900 gram almıştı geçen aylarda 3570 doğum sonrası hastaneden çıkış kilomuz. Ayrıca sağlık ocağına ben hiç güvenmiyorum hep yanlış 2 Ay kontrolüne doktora gittikten ertesi gün sağlık ocağına gittim doktorda boyu 59du sağlık ocağında 58 dedim yıkadım ya çekmiş herhalde dunden beri. Bu ayda sağlık ocağı kafasını 38 cm olctu ertesi gün doktora gittik 42.5 cm. Hiç güvenmiyorum ama çağırıyorlar diye gidiyorum valla