Deletedmom_11 Bebeğim 3 ay 3 günlük. Bugün kontrole götrdüm. Ebe boyu uzamamış dedi. Kilosuda normal gibi ama daha çok emzirmeye çalş dedi 🤔 boyu 60 cm. Kilosu 6.200 çıktı. Bi anormallik yok dimi bence normal sınnrlarda sayılr 🤷🏻♀️🤔🙂
Deletedmom_23 Deletedmom_11 Kontrole sağlık ocağına götürdünüz sanırım. Normal bir çocuk doktoruna götürürseniz daha iyi bilgi alırsınız. Buradakiler doktor değil ki😊
Bety Deletedmom_11 benim bebeğim de 3. Ayında çok çok az kilo almıştı yarım kilo bile değil normale göre iyi doğum kilosuna göre az demişti bilemedim doktora danışın bence
Deletedmom_11 Deletedmom_23 haftayada ona götrcem inşallah. Sağlık ocağından mesaj atıp duruyolardı götüryim ddm 🙂😊
babyfaceee Deletedmom_11 bizde dün gittik 3 ay kontrolü için. Yarım kilo almış bı ay. Az geldi bana 5.600 olmuş. Boyu 64 cm olmuş
babyfaceee Deletedmom_11 sağlık ocağını çok ciddiye almıyorum. Bana kalsa gitmem ama gel diye bin kere ariyo ebe
Kizannesi92 babyfaceee bende öyleyim aşıları bide yazılması gereken mide ilacı olmasa kapısını acmam hiç bir bilgileri olduğuna inanmıyorum ya tabi bu istanbu daki için geçerli Samsun’da bir doktorumuz vardı on beş yıllık profesör gibiydi çok severdim kendisini ebe de aynıydı ilgi alaka ve doğru bilgi vardı burdaki de ne bilim boşa okumuş gibi
Kizannesi92 Deletedmom_11 gayet iyi dört ay yedi günlük kızım 6.600 kıyafetle kilosu boyu 62 45 cm doğdu ve üçüncü ayda 450 gram kilo kaybetti
ZuhalUslutur Benim kızım 5 aylık 6200 62 cm ona bakarsan benimki çok az ama 2600 doğdu yoğun bakıma girdi 2kere
babyfaceee Kizannesi92 bazıları siyaseten gelmiş insanlar ebe olarak inanki. Bizim ebe kemdini prof saniyo. Hamileyken giderdim çağırıyordu. Gittiğim gün doktor kontrolüme denk geliyodu. Ordan sağlık ocağına geciyodum. İlla kalp sesini dinlicem diye tutturuyodu. Şimdi doktorumdan geliyorum sıkıntı yok diyodum. İlla dinlicek
Kizannesi92 babyfaceee belki fantazi di budur kadının 😂 ebe neyse de hele doktor beni görünce suratının şekli değişiyor çok soru soruyorum diye beni sevmiyor
ktnzehra49 Deletedmom_11 gayet iyi bence benim kızım 2 buçuk aylık 62 cm 5580 gr dün doktoru 3 aylık bebek boyunda kilosu ise üst sınıra yakın dedi sizinkide gayet iyi bence sağlık ocağında ki ebelere bakmayın iki aylık bebeğimin 5100 gr da olmasına alt sınır çok zayıf dedi dün doktoru çok iyi dedi 2 aylık bebek 10 kilomu olacakmış dedi boş konuşmuşlar dedi