Tubacnr0 benim oglumda alerjik bebek gazi cok oluyodu vs bi tek oyle rahat edip uyuyodu. Simdi nerdeyse dokuz aylik hala kucakta uyuduğu oluyor. Ben soyle yaptim emzirdim ayakta sakinlestirdim o arada gazını da cikariyo hafif mayisinca ayagima aldim. Evde değildim o surede besige koyamadim. Ayakta da salla dur yaptim. Simdi emzirdikten sonra bi sıkıntısı yoksa ayagima direk yatiyor direnmiyor. Cok sallamam ozellikle mayisinca duruyorum kipirdaninca hafif salliyorum duruyorum. Uykuya ben sallamiyoken gecmesini sagliyorum. Epey alıştı.
Once kucakta mümkün oldukca sabit bi yerde durmaya calisarak basla bence. Dolasmaya devam ettikce ayakta yatmiyorlar bence etrafi izleyemedilleri icin.