Tubacnr0 şöyle oğlum ayakta hiiiç sallanmak istemedi ,ben kuzenime baktım 0-3 yaş aralığında ayakta sallanırdı hemen uyurdu ordan bi alışkanlığım varfı sallım hemen uyusun diye,hiç ama hiç uyumadı.cok yöntem denedik ağlatmadan en güzeli kucakta uyurdu bazen 45 dk pış pış yaptığım yorulunca plates topunun üzernde zıplayarak uyuttuğum dönemler oldu,sonra uyku eğitimi almaya karar verdim direk ağlatcaksın dediler höyt dedim neden bana ihtiyacı olan bi cocuğumu ağlatayım,şimdi öğle uykuları kucakta hemen uyuyor ama gece birlikte yatağa giriyoruz eğer ağlarsa yada kucağıma gelmek isterse hemen kucağıma alıyorum pış pış yapıyorum ya öyle uyuor yada kendini yatağa atmak istiyor devam ediyoruz demem o ki elinde sonunda kucaktan bıkıcaklar sen içini ferah tut bi tane yavrun var senin kokunla senin pışpışunla uyumak istiyor bırak uyusun belki diş yada atak haftasıdır huzursuzdur ama sana şöyle söylim 18 aydan sonra cok güzel günler seni bekliyor♥️