Canss3535 6 aylık olduğunda doğum kilosunun 2 katına, yaşında ise 3 katına çıkması gayet normal. Bebeğiniz 2 katını geçmiş bile. 2900 doğmuşum ve üvey anneannem bakmış bana, üvey anneanne kötü baktı demesinler diye aman bir yedirmiş bir yedirmiş, hayatım boyunca obezdim, şimdi 53 kiloyum. 40 kilo verdim ama nasıl verdim bir ben bir Allah bilir. Hem yavaştan ek gıdaya başlayacaksınız, neden mamaya başlayasınız ki?