Canss3535 Bebeğim bugün 6 aylik oldu tartildi 7 kilo olmuş çok az geldi bana burda daha fazlasını görüyorum. Sürekli de emiyor ama demekki yetmiyor sut zaten azaldığını hissediyorum. Mama da başlamıyor doktorlar şimdi alerjisi de çıktı sut ürünlerine napicam bilmiyorm
MissMisfit_ Canım ortalama 7 kilo oluyor diye biliyorum birde doğum kilosu önemli doktor birşey demedi mi?
esraeerdogann Canss3535 kilosunun neresi az gayet iyi maşallah mama gerek duymadı doktorlar demekki başlamadı eğer gerek duysalardı başlarlardı emin olun takılmayın kiloya sağlığı ön planda tutun sağlığı yerindeyse kilo alır verir ilerki aylarda 100-200 gr anca olacak o zaman ne yapacaksınız yas mı tutacaksınız bırakın zayıf olsun sağlıklı olsunda zayıf olsun ☺️
Deletedmom00881 Canss3535 benimkide aynı 6 aylık oluyor 7 kilo 🤷elimden geleni yapıyorum valla , sağlıklı olması önemli bence
ikinci_yeni Canss3535 burda yazılanlara ne bakıyorsunuz herkesin bebeği aynı olmak zorunda değil fabrikasyon ürün çıkarmıyoruz emzirmeye devam edin zaten ek gıda dönemine girmişsiniz ek gıdayı güzel yerse kilo alır merak etmeyin. Gerek olsaydı doktor başlatırdı mamaya zaten. Alerjisine uygun seyler vermeye baslayın
MotherOfAlmila Canss3535 Gayet normal, sen baskalarina neden bakiyorsun ki? Arkadaslarinla senin kilon boyun ayni mi? :) Herkesin gelisimi, kilosu, boyu farkli olur. Onemli olan sagligi.
NinovaLemi Doktorunuz mamaya başlatmadiysa kilosu yeterli demektir :) 6 kilo doğan bebekler de var prematüre olup 1,500 kilo olan da tabi ki büyürken farklılıklar oluşuyor burada ki bebeklerin kilosunun fazla olmasıyla kıyas yapmayın lütfen
ElaSare Canss3535 bence normal cunku sadece sütle beslenen bebek öyle tombik olmaz ama sağlıklı olur benim kızımda 4 aylık 3.100 doğmustu suan 6.155 banada az geliyor minik citi piti bisey mama vermediğimiz icin kiyo almıyo cok. Arkadasımın bebeği 6 aylık 10 kilo mama veriyor doğduğundan beri cok kilolu bence zararlı
Canss3535 2cocukannesi__ ben 5 ay 25 gunlukken tadima başladım. 6 650ydi bu ay 350 gram almis sadece birde sürekli emmesine ragmen. Ama benim goguslerim eskisi gibi dolmuyor bende farkettim
Canss3535 2cocukannesi__ zaten supheleniyordm ozel bolgesi genlde kizarikti pisik gibi testte cikmadi.. yogurt denemesin de kaka da kan vücutta dökuntü oldu.
Mizmizmyrtle Elifkskl kız senin ki fazlaysa benim ki obez 6 ay 4 günlükken 9.5 kiloydu şimdi 6 ay 7 günlük 😵💫