mervemir- 1Beybiletto 3 Ay 22 günlükten bildiriyorum gece tam 2.30 saat evin içinde gezdik kucakta oturduğum an çığlık çığlığa kalkınca sakinleşyor 😅 birlikte ağladık biraz sakinleştik 😢
Saykoogg 1Beybiletto ayaklarımda bebiş sallarken bu yanıtı okumam çok güzel oldu şuan 😂😂 şey düşünüyorum acaba bıraksam uyanır mı 😂😂
Tugba06 1Beybiletto bu gece mırıl mırıldı benimki de..sık uyandı. 3 ay 24 günlüğüz.. Daha bitmesine 21 gün var 😔tabi biterse 😒
Mustafatma 4ay 4 günlüğüz ve hala bitmedi 1 ay olucak nerdeyse sürekli kucakta. Meme reddi bi anlarımda biberon reddi nedir 😀😀😀iliklerime kadar yaşıyorum
Feyme16 1Beybiletto valla canım 3 buçuk aylıkken başladı şuan 6 aylık olmamıza 10 gün var hala direniyor uykuya deli gibi ağlar bide napcami şaşırdım benden onunla ağlıyorum artık napayım