ipekkizimmm bende bunu cokca yaşıyorum burundan nefes aldıkları için ve kapalı olunca kaciyormus demişti doktor bende acıyorum ama yine de kaçıyor çözümü ayakta emzirip o ilk tazyikli süt bittikten sonra oturarak yapıyorum kaçınca da biraz üfleyip iki kasinin ortasını elleyip hafifçe sırtına vuruyorm kendine geliyor