Ayzayd oğlum 5 Ay 21 günlük 3 aylıkken kapanıyor dediler hâlâ 1 cm açıklık vaar çok şükür doktor iğne ucu kadar da olsa bi açıklık olduktan sonra sıkıntı olmaz demşti baş çevresini kontrol edelim demişti düzenli artıyor muu diye çok şükür şuan bii sıkıntı görünmüyor birde bana da david 3ü iki günde bir ver dedi doktor. Arkadaşım hemşire yaz ayında daha az ver zaten güneş görecek çocuk dedi