Merhaba oğlum 3 ay 23 günlük 3 aylık kontrolünde doktor bıngıldak küçülmeye başlamış dedi d vitaminine ara verdik son ili gündür bıngıldak sertleşmiş gibi geliyor bana bu normal mi bıngıldak küçülerek mi kapanır sertleşerek bi anda mı bilgisi olan var mı acaba 🙄