RuzgarMommys Allaah korusun hemen en kötüsünü getirmeyin akliniza:/ 6.hastalık diye bişey de var o olabilir döküntü kızarıklıklar olduysa
Bellabells Gnl26 allah göstermesin canım. cam bardakla beneklere bastır.üzerinden bak camın altında benekler görünmüyorsa korkma.menenjitte basmakla solmayan döküntü olur
2guzelinannesi Gnl26 menenjitte ates hic dusmez 40 dereceye dayanir bingildak siser hasta isiga bakamaz baygin yatar
Gnl26 Doktora gittik arkadaşlar 6.hastalık geçirmişiz çok şükür önemli bir şey yok çok teşekkür ederim dikkate alıp yazan herkese 🤍🌸