8 aylık bebeğim 2 gün 38 i geçmeyecek şekilde ateşlendi öksürük hapşırık kusma vs. olmadı huzursuzluk vardı sadece diş ateşi olabilir dedim ama bugün kırmızı benekler şeklinde sırt karın kafa ve yüz bölgesinde döküntüler oldu çok da ağlıyor huysuz beslenmesi zayıfladı aklıma kötü şeyler gelmeye başladı menenjit konusunda bilgisi olan varsa Allah rızası için paylaşabilir mi her bebekte aynı semptomlar olur mu ?