Daenerys Valla biz aldık evlendiğimiz sene benim zorumla sonra kızdı ben bunu istiyordum diye biz de bida almadık 🤣
Sareerdogan Seydasya anneler günü sevgililer günü vs kutlanıyoruz 7 yıllık evliyim hicbise almadım:)))
Latiko Seydasya hem tutumlu hem mütevazi galiba. Onun için bişey yapmamızı istemez kendinize yapın yiyin için gezin ben napıyım bu yaştan sonra der 😊
lalbg Seydasya çok param olsa cidden alırım ama güzel bi kolye ya da yüzük ne bileyim alırım yani. Ama maalesef bütçeme göre hareket ediyorum☺️
Rabiia Seydasya ilk nişanlılık döneminde çiçek yolllamıstım sonra o bana dogum gunumde vs hicbiisi almadı yada normalde bende hic almadım o günden sonra😂
Tecrubelianne Seydasya tencere takimi hali duduklu tencere altin kupe eletirikli supurge.kenime almadim bu kadar seyi suan pismanim valla😀😀bu anneler gunu icinde wok tava aldim simidien verdim
Hlal Hiç bisey almam onlar bana alsın yeteri kadar yprattılar zaten gerek yok hediye neyine onların 😃
EmirinAnnesi_06 Hlal aynen öyle ya 3 senelik evliyim 1 çöp bile almadilar ben herseylerini aldım doğum günü kutlaması yaptm bana gelince koca kadının doğum günü mu kutlanır dediler ciktilar yasimda 24😆
Sarelinagis Seydasya Kayınvalidem çok ince düşünür hep kutlar benim özel günlerimi kahve makinası istiyor eşimi ikna edebilirsem onu aldiricam ondan önceki yıllardada nevresim tk ,çiçek ,parfüm ,çanta en son lambader almıştık
Hlal EmirinAnnesi_06 bende 4 senelik evliyim boyna borca soktular esimi bizi hep zor duruma soktular hiç düşünmediler oyzden düşünmeye gerek yok anneler günüymüşben anne bile demiyorum ki hiç kurtuluşum yok onlardan anasının danasının gorumcesinin hiç istekleri bitmez benm annem bitaneydi oda vefat etti keşke yaşasa da yani başım da olsa canm anam
Seydasya EmirinAnnesi_06 ayyyy 24 benim nisanlandigim yaş ve gayet minicik duygusal bir çocuktum. Şu an 32 olmak üzereyim hala kendime koca kadın demem. Kendi kizlari olsa büyümez, biz onlara koca kadın geliyoruz, pes
Gunsss Gamzehakan evet ya bende aldım aldım ona e ben anne oldum telefonda şeninde anneler günün kutlu olsun dedi 😒 bende arar kutlarım yeter
Gamzehakan Gunsss yani canım eşimin ailesi daha ben evlenmeden önce bile birbirlerinin doğum gününü kutlamayan insanlardı önem vermiyorlar böyle özel günlere Allah’tan eşim öyle bir insan değil çok şükür
Musam Seydasya aldım da ne oldu sanki yine aynı yine aynı değişmiyor değişmez de o yüzden almayı düşünmüyorum 😏
Gamzehakan Seydasya inşallah anlayışlı biriyse alır veya kutlar sizde ilk sene günahı olmaz o nasıl davranırsa sizde öyle davranın
Mamasboy Seydasya geçen anneler gününde şehir dışında olduğu için alamamıştık. Bu sene de bluz filan alırım herhalde. Kendi anneme alıcam mecbur ona da alcaz 🤪