Seydasya Kizlaaaar kayinvalideniz için hediye düşünüyor musunuz? Bugüne kadar neler aldınız? Ben çiçek çanta kıyafet ayakkabı mutfak eşyası falan aldım şu ana kadar. Pahalı ev aletleri almak da pek içimden gelmiyor ama sizce gerekiyor mu? Siz neler almıştınız daha önce?
AntiSosyallKelebek Seydasya Geçen sene şık bi bileklik almıştı eşim 😂 eşim benim eşim olduğundan ortak olmuştum 🤪 bu sene hiiiiç düşünmedim
lalbg Seydasya yaklaşık 7 yıldır tanışıyoruz kendisiyle. Nevresim takımı, battaniye,kıyafet, eşarp, 6 kişilik yemek takımı, çaycı, güzel bi fincan takımı almıştım. Aslında evinde ne eksikse görüp onu alıyorum. Bu yıl henüz bi şey düşünmedim🤷🏻♀️
Mucizem11 Seydasya Ben almayı düşünüyorum tutar konusuna gelince hediye adı üstünde düşünülmesi asıl önemli olan
Gamzehakan Seydasya valla ben nisanliyken de aldım evliykende aldım o bana hiçbir şey almadı bu senede sadece kutlayıp gecicem
Seydasya AntiSosyallKelebek eğer altinsa onlar da alınacak gibi değil şu an ya 🤦🏻♀️ yoksa benim kayinvalidem tam bir altinkolik 😁
Seydasya lalbg işte ama ben göremiyorum düşünemiyorum 😁 bazı insanlar beyaz eşya falan alıyor 😱 dedim acaba azınlıkta miyim qma yok çok şükür burada daha çıkmadı öyle pahada ağır şeyler alanlar 😁😁
Seydasya Mucizem11 işte kendi annende oyle oluyor da aşırı samimi olmadigin sürece kayınvalide bakıyor maddiyatina 😁😁
Seydasya Gamzehakan ben de nisanliliktan beri alırım ve bu sene ilk defa onun da dusunecegi bir sene bakalım ne yapacak ben de merak ediyorum 😁😁
Gunsss Gamzehakan evet ya bende aldım aldım ona e ben anne oldum telefonda şeninde anneler günün kutlu olsun dedi 😒 bende arar kutlarım yeter
_Mutlubirkalp_ Valla ben iki senedir ceyizimdeki en güzel yazmalari hediye etmiştim bayada sevinmişti ama bu sene ne alcam bilmiyorum 😂🤷
SedaNisa 2 yıldır tanışıyoruz ilk orkide almıştım halen besliyor iki gözümün çiçeği ❤️ birde elbise almıştım bu sene boğazında bir zincir var onun ucuna Reşat almayı düşünüyorum inşallah bakalım onlar bana ne alacak 🤭❤️🌹
Deletedmom738372 Seydasya içinde mimoza çiçeği ve ufak gümüş aynası olan kırmızı bi kutu aldım hoş zarif duruyor ❣
Latiko Seydasya kaynanam aldığım hiçbişeyi kabul etmez götür iade et evlatlarımın parasını yiyemem ben der 😅😅 deli gibi bişi yaa bi kahve makinesi aldım sadece onuda zor bela kabul etti ben onlara gidince kahveyi kolay yapıyım diye bende almıyom artık amaan napıyım
Seydasya Latiko genel bir tutumluluk mu yoksa mutevazilik mi yapıyor? Ay ben aşırı tutumlu insanlarla anlasamam biraz savruk olduğum için 😁😁
Latiko Seydasya hem tutumlu hem mütevazi galiba. Onun için bişey yapmamızı istemez kendinize yapın yiyin için gezin ben napıyım bu yaştan sonra der 😊
Gamzehakan Seydasya inşallah anlayışlı biriyse alır veya kutlar sizde ilk sene günahı olmaz o nasıl davranırsa sizde öyle davranın
lalbg Seydasya çok param olsa cidden alırım ama güzel bi kolye ya da yüzük ne bileyim alırım yani. Ama maalesef bütçeme göre hareket ediyorum☺️