AntiSosyallKelebek luciferrr Kin? Kimsin ki kin tutayım ? Reel de de sosyal de haz etmediğin insanlar olabilir değil mi?
luppoyanak Asaf01 Bedia çok güzel bi isimmiş canım adıyla büyüsün inşallah içine en çok sineni koy hepsi çok güzel ben kızıma İpek koymak istemiştim hamileyken ilk hangisi sana sıcak geliyorsa o olsun hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah
Asaf01 luppoyanak aslında bedia benim annemin ismi ama eşim çok istiyor etraf biraz soğuk.bakti o nasil isim gibisinden beğenmene çok sevindim 🌺🥰
luciferrr AntiSosyallKelebek uzun süren Bi hazsızlık kindarlk bnce bnde Bi anayım sen kimsin diye küçük düşürmek bnce saygısızca..
luppoyanak Asaf01 etrafı hiç dinleme canım içine sineni koy çok güzel daha önce duymadım hiç sen kalacaksın evde bütün gün başkalarının istediği isimle seslenmek var kendi içine sinen isimle seslenmek var anlamı güzel olsun yeter