SeninAnnenBirMelektiYavrm kiracı gözüyle söyleyeyim. Ev sahibim de bizden çok memnun 650 ye girdik 2 yıl öyle oturduk, sonra 750 yaptı 2 yıl da böyle oturun dedi. Bu sürede balkonu da kapattırdı. Ev 3+1 klima, jakuzi de var 145 metre kare. Etrafımda bütün marketler var. 1 hafta önce aradım kira sözleşme zamanı geldi ne olcak diye. 1000 diyorum ama sen ne dersin dedi. Kabul ettim
Evet zam oranı çok ama benim burdaki binalarda şuan en uygun 1500 e oturuyor. Ve bu adam bana şimdiye kadar zorluk yaşatmadı. Helali hoş olsun. Verdiğim para bereketli olur inşallah ona. Eğer sizde kiracınızın size kötü laf etmeyeceğinden, ve beddua almıcagınızdan eminseniz ona göre yapın derim. Ama banyo yaptırmışsınız bunu da söyleyin bence bir şey derse.