Kızlar yanlış anlamazsaniz bisey sormak istiyorum. Benim rahmetli babamdan kalma evim var kirada. Biz uyguna veriyoruz 600 tl ye oturuyor 3+1 geniş ama sobali. Gecenlerde komple banyosunu yeniledim 5 bin tl masraf oldu. Bende bu sene kirayı 800 tl yapmak istiyorum ama eşim haksızlık olur zam orani %17 sen %30 yapmış oluyorsun diyor. Ama oturduklari yerde kiralar en kötü ev1000 tl bence yaptığım uygun sizinde görüşünüzü almak istedim.