Babyfacee iyi geceler kızlarım çok huzursuz çok ağlıyor demiştim acile götürdük idrar yolu enfeksiyonu dediler yatış vermeleri gerekiyormuş ama hastanede yer yokmuş Bn ne yapacağımı sasrdm ortalık çok kötü hastanede yatsinlaristemiyorum antibiyotigi evde versem olmaz mi