Kuzucugunannesi bu mesajınızı yedi gördüm 74 den 63 kadr düştüm ama çoğunlukla da insülin direnci için kullandığım ilaç sayesinde oldu birazda iştah kesiyor ve mide bulantısı yapıyo bu yüzden az yedim spor yaptım verdim yüksek hormonlarım içinde ilaç kullandım herşey düzene girince tedaviye başladık ve ben gebe kalmadan 1 ay önce hsg de çekildim bununda etkisi vardır umarım tez zamanda 2.yavruna kavuşursun çok sabır gerektiren bir süreç Rabbim yardımcın olsun