mybabyboy canım bebegin de pamukcuk vs oldumu yakında mantar olabilirmi kızarık acılı diyorsun 😒 arkdş dedigim krem karısımını bi denesene yazdım yukarda ben onla hayata döndüm resmen 🤷♀️ Birde 6, ayda benim kızımda 6aylık bende de bi gögüs ucu acıması kasıntısı oldu bende korktum ama sonra gecti ama senin ilerlemiş işte sen bi dene ama emzirmeden kremi iyice arındır