Arkadaslar merhaba, 25gunluk anneyim henuz ama gogus ucu yaralarimdan tadini cikartamiyorum. Herseyi denedim lansinoh krem , tereyagi, kantaron yagi, karbonatli suyla silme , lahana yapragi koyma vs vs.. Ama asla gecmedi :( Enteresan olan klasik yatalar gbi gorunurde bir catlagim ve acik yaram yok :( Ama ucu ve kahverengi ksmi o kadar aciyorki artik aci agriya donustu :( mastit de degilim cnku surekli takil ediyorm ve emziremedgm icn surekli sagiyorum:( Ama artk emzirmeye geceblmek istiyorum.. ONERİSİ OLAN VAR MİDİR ACABA?