Ibrahim_06 rua_da_senhora_das_verdades tam aradığım cevap ya oğlum bi kaç gun öncesine kadar bababa falan diyordu şimdi cok nadir bazen hiç demiyor ama ede hadi gibi anlamsız şeyler söylüyor sadece bu bababa abababa kemilerini neden demiyor acaba unuttu mu diye kendime dert ediyorum
rua_da_senhora_das_verdades Ibrahim_06 Evet unutup yeniden başlıyorlar ☺ 12 ay sonrasında bu tür şeyler biraz daha normale döner diye düşünüyorum. Birde anlamlı anlamsız kelimesi olması önemli. Ve hecelemesi de tabi. Yanı içiniz rahat olsun 🌹
Deletedmom_37 mamanveutdormir kusura bakmayinda haklı bencede kadın baildamayan varmı demis benimki 3 aylıkken anne diyodu 4 aylikken amuda kalktı tarzı yorumunuz anneyi endiselenditmekten başka bisey değil
tgba-22 Deletedmom_37 aynen öyle onun da endiselendigi bi şey oldugunda hadi ya bizim çocukta hiç öyle degil desek ne hissedecek acaba
Nurellllaaa Mucizemsin21 baba diyor bitek hahaha emekleme yok diş yok fıldır fıldır dönüyor dans ediyo müzikte değişik bi çocuk😅
TuBeSe Mucizemsin21 bebeğiniz ne durumda acaba nekafarlık babaıldama başladı mı acaba ?benim oğlumda 9 ay 13 günlük bi dedede vardı oda yok suan alkış baybay da yok 😐