Mucizemsin21 hiç kafana takma ben kafama takmaktan paranoya olmuştum hele burada ki otizm bilmem ne postlariyla..
İlk oğlumu burdan etkilenip doktora bile götürdüm 8 aylıktı hiç kelime yoktu doktorum 6-12 ay arasında babildama bekleriz dedi bol bol konuş evde TV bile açık olmasın herşeyi anlat ona dedi günde milyonlarca baba dede demekten öldüm ilk bababa 9 ay 22 günlükken dedi şimdi 3.5 yaşında ne olur sus diyoruz..
İkinci oğlumda ilk 8 aylıkken baba dedi sonra dede mama meme falan diyordu tam bir ay sustu hiç birseu yapmadı şimdi 10.5 aylık iki gündür baba mama tekrar başladı 😇
Umarım. Yardımcı olabilmisimdir